Google SEO kulcsszavak
Budapesti keresőmarketing ügynökségek hajlamosak munkájuk könnyebbik végét megfogni. A SEM területét gyakran a Google Ads kampányokra korlátozzák, a SEO számtalan eljárása közül pedig szinte csak a PR-cikkes linképítést alkalmazzák, ráadásul ezt a munkát prémium szintű linképítésnek állítják be emelt ár mellett. Tartalomoptimalizálással és tartalomfejlesztéssel egyáltalán nem foglalkoznak, mint ahogy a cikkek megjelentetésével megvalósított linkelhelyezéssel is lezártnak tartják az aktust (holott a publikációs helyeket magukat is célszerű optimalizálni). A profitorientált, de havidíjas munkájukban rutinmegoldásokkal operáló cégekkel szemben a szolgáltatásként végzett keresőoptimalizálás sikerében elkötelezett budapesti szakemberek munkája ennél komplexebb, sokrétűbb.
Ha elméleti alapként elfogadjuk, hogy a keresőmarketing nem egyéb, mint a Google szelekciós munkáját segítő internetes eljárás, máris nem öncélként jelenik meg az első helyre kerülés. A dinamikusan terjeszkedő-szövődő világhálón több százmilliárd weboldal helyezkedik el. A legnagyobb mennyiséget feldolgozni képes intelligens keresőprogram is csak ennek töredékét, mintegy 2,4 milliárd oldalt képes szkennelni és feldolgozni, de ez is kolosszális szám, így aztán még a különleges témákra irányuló kereséseknél is gyakran több ezer találatot kapunk a SERP tízes csoportosítású listaoldalain.
Mára tehát a keresőmarketing jól ismert fogásai között a tartalomfejlesztést is számon kell tartani, mi több, elsőként kell említeni, az egyre intelligensebbé váló keresőmotorok csakis a minőségi tartalomba kapaszkodva produkálnak minőségi találati listákat – ami elemi érdeke mind a Googlenak, mind az infókat kereső felhasználónak. Ezzel lesz a helyezés valódi fokmérője a honlap értékének
SEO marketing eszközök
A fenti linkeken elérhető SEM-SEO szakember arra vállalkozik, hogy a Google alapú keresőmarketing eljárásai között első helyen a tartalomfejlesztés módszerét alkalmazva végez helyezés-javító munkát a legális white hat SEO eljárások szerint. Havidíjas mellett sikerdíjas megbízásokat is teljesít és egyes lépéseiről az ügyfelek számára is hozzáférhető munkanaplót vezet. Az árak a konkurenciaversenytől is függenek.
A linképítésben jelentős szerepet játszó, weboldalra vagy blogra kihelyezett PR-cikk ára a megjelenés helyétől függ, azaz a publikáló oldal keresőmarketing értékétől. A linkre kattintva kérjen árajánlatot! Azonnali cikk- és link-elhelyezés itt: termék és honlap ajánló pr cikk linképítés marketing portál.