A transzfer ár meghatározás előtt ismerkedjünk meg azzal, hogy mi is a transzfer akkreditív.
Az akkreditív formák különleges típusaival is érdeme behatóbban megismerkedni. Az érthetőség kedvéért néhány kereskedelmi ügylet leírásával szemléltetjük ezeket a kondíciókat a mobiláras marketing és a SEO szolgáltatások területén.
Transzferálható – transzfer akkreditív
A transzferálható szó jelentése átruházható, mely egy adott akkreditív teljes feltételrendszerét az akkreditív kedvezményezettje átruházhatja részben vagy egészben egy harmadik személyre.
Hogyan néz ki egy kereskedelmi ügylet, Re-export esetén:
„M” magyar cég árut vesz „E” külföldi cégtől, mely árut tovább eladja „V” harmadik országbeli vevőjének. M cég saját hasznát figyelembe véve magasabb áron adja V cégnek az árut, leggyakrabban az úgynevezett „middleman” szereppel, mivel köztes eladóként, ill. köztes vevőként jelenik meg egy személyben. E vállalattól árut vásárol, V vállalatnak árut ad el. M vállalat igyekezni fog, hogy V vállalat ne szerezzen tudomást T cég pontos kilétéről, ill. annak értékesítési áráról. Erre azért van szükség, mert esetleg V vállalat legközelebbi üzletkötése során közvetlenül keresi majd fel T vállalatot. Az áru esetleg nem is érkezik Magyarországra, hanem közvetlenül E vállalattól V vállalatig kerül elszállításra. Ezt a fajta üzletet az teheti szükségessé, hogy M vállalat jó kapcsolatokkal rendelkezik a beszerzési ország területén, míg V vállalat számára teljesen ismeretlen. (Nem ritka ez az orosz tagállamok, Magyarország és a nyugati országok kapcsolatában, ahol Magyarország tölti be a Middleman szerepet.)
M vállalatnak nem áll módjában akkreditívet nyitni E vállalat javára, esetleg nem rendelkezik a megfelelő fedezettel, hiszen ő csak relatíve kis haszonért dolgozik. V vállalat azonban rendelkezik a fedezettel és az áru szállítására vonatkozóan is ő adja az irányvonalakat. Ezért célszerű V vállalattal úgy megegyezni, hogy transzferálható akkreditívet nyithasson M vállalat javára. M vállalatnak igen nehéz szerep jut ebben az esetben, hiszen tárgyalásai során úgy kell ügyeskednie, hogy ki ne hagyhassák az ügyletből. Amennyiben a mobil alap akkreditívben V vállalat szerepel, mint az áru átvevője, úgy E vállalat számára világossá válik, hogy ki a végső vevő, vagy E vállalat, mint feladó szerepel az összes okmányon, úgy mint V vállalat számára karnyújtásnyira van az olcsóbb beszerzés lehetősége, az első jól sikerült ügylet után.
- A csoportos üzenet továbbítás a vállalatok profitnövekedését előnyösen befolyásolja
- A mobil kereső marketing kampány árak az akkreditív egyik eszköze?
Az alapvető üzleti életben ismernünk kell az akkreditív típusai közöti különbséget. A transzfer egyik típusa a transzfer akkreditív, ez egy lényeges dolog, mely egy fontos banki folyamat a kereskedelemben és az üzleti életben. Jelentős folyamatok még az akkreditív, könyvelés, transzfer akkreditív, online marketing ára, transzfer ár, tömeges sms küldés, export.
A linképítésben jelentős szerepet játszó, weboldalra vagy blogra kihelyezett PR-cikk ára a megjelenés helyétől függ, azaz a publikáló oldal keresőmarketing értékétől. A linkre kattintva kérjen árajánlatot! Azonnali cikk- és link-elhelyezés itt: termék és honlap ajánló pr cikk linképítés marketing portál.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: